Vereniging De Woerd op Facebook

Vereniging De Woerd1 month ago
Als je een leuk idee voor een activiteit hebt die sociale cohesie in de wijk bevorderd, neem dan contact met ons op en wij regelen het budget en plaatsen een oproep om vrijwilligers te vinden om de activiteit te realiseren.
Vereniging De Woerd shared a group.3 months ago
We hebben een Facebook groep "De Woerd Nieuws" gemaakt, die de Facebook pagina "De Woerd Nieuws" vervangt. Het grote voordeel van een groep is dat iedereen erin kan posten. Dus deel nieuwtjes over onze wijk vandaag nog!
Vereniging De Woerd4 months ago
Een deel van de gevel van een woning in onze wijk is losgekomen tijdens de storm gister. Veel wijkbewoners maken zich zorgen over de bouwkundige staat van hun woning, doordat bij een storm in 2007 hetzelfde bij een andere woning in onze wijk gebeurde. De Vereniging de Woerd gaat kijken wat er eventueel gezamenlijk opgepakt kan worden. We houden jullie op de hoogte.
Vereniging De Woerd6 months ago
Doordat onze pietenpakken zijn vermist, kan de activiteit van aanstaande zondagochtend (zoals aangekondigd in de nieuwsbrief) helaas niet doorgaan. We wensen jullie een fijne sinterklaasviering toe!
Vereniging De Woerd6 months ago
Wie o wie weet waar de kleding van onze Pieten is gebleven? Vorig jaar uitgeleend door her bestuur, en nu spoorloos. Of op een plek opgeborgen in huis en vergeten waar of nog niet teruggebracht. Graag een reactie als jij degene bent die ze vorig jaar heeft geleend!
Vereniging De Woerd added 12 new photos.6 months ago
De Sint Maarten activiteit was een groot succes!