Vereniging De Woerd

De Woerd Nieuws op Facebook

De Woerd - Nieuws shared a group.3 months ago
We hebben een Facebook groep "De Woerd Nieuws" gemaakt, die de Facebook pagina "De Woerd Nieuws" vervangt. Het grote voordeel van een groep is dat iedereen erin kan posten. Dus deel nieuwtjes over onze wijk vandaag nog!
De Woerd - Nieuws added 5 new photos.4 months ago
Buurtbewoonster Sally Rutter schreef eergister: "Kun je aub deze foto's plaatsen op de site? Ik vind het teleurstellend dat we in een prachtige buurt wonen en mensen er een zooitje van maken!". Onze tip vraag een gratis grijper aan op http://svzo.nl/meedoen.html en maak onze buurt nog mooier.
De Woerd - Nieuws5 months ago
Goede voornemens voor 2018? De hele maand januari kun je gratis meedoen met de bootcamp lessen van sportenvoorjedeur.nl. We sporten op donderdagavond 20.15 en verzamelen op het parkeerterrein voor broers Goes. De lessen zijn geschikt voor beginners en gevorderden. Wil je meedoen, meld je dan even aan via info@sportenvoorjedeur.nl.
6 months ago
Iemand interesse in mijn Peugeot 107 Active 1.0 5dr in zwart met 4430 km op de teller uit 2014? Net onderhoudsbeurt gehad.
Prijs € 6.976,00
Noodoproep!

Pax Kinderhulp Utrecht e.o. is op zoek naar vakantiegezinnen rond de kerstperiode!
In welk gezin zijn twee Bosnische kinderen v oor ruim twee weken welkom? Er zijn nu 12 gastgezinnen. Dat betekent dat er nog in ieder geval twee gastgezinnen nodig zijn om alle 40 kinderen hier een vakantie aan te bieden. Deze kinderen wonen in hun eigen land in slechte omstandigheden ten gevolge van oorlog en armoede. Vakantie vieren, even alle narigheid vergeten, kind kunnen zijn en opladen met nieuwe positieve energie. Dat is het doel.

De kinderen zijn dit jaar ruim twee weken in Nederland, van 22 december 2017 tot en met 7 januari 2018. Pax organiseert in die periode verschillende evenementen voor de kinderen: een kledingbeurs, sportclinics en een discoavond. Aan sommige activiteiten kunnen de kinderen van de gastgezinnen ook deelnemen en kunnen de gastgezinnen elkaar ontmoeten.

Noodoproep!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mij kikkilindeman@gmail.com of rechtstreeks met Pax Kinderhulp Utrecht e.o.: pax@paxkinderhulputrecht.nl.