Vereniging De Woerd op Facebook

Vereniging De Woerd1 month ago
Als je een leuk idee voor een activiteit hebt die sociale cohesie in de wijk bevorderd, neem dan contact met ons op en wij regelen het budget en plaatsen een oproep om vrijwilligers te vinden om de activiteit te realiseren.
Vereniging De Woerd shared a group.3 months ago
We hebben een Facebook groep "De Woerd Nieuws" gemaakt, die de Facebook pagina "De Woerd Nieuws" vervangt. Het grote voordeel van een groep is dat iedereen erin kan posten. Dus deel nieuwtjes over onze wijk vandaag nog!
Vereniging De Woerd4 months ago
Een deel van de gevel van een woning in onze wijk is losgekomen tijdens de storm gister. Veel wijkbewoners maken zich zorgen over de bouwkundige staat van hun woning, doordat bij een storm in 2007 hetzelfde bij een andere woning in onze wijk gebeurde. De Vereniging de Woerd gaat kijken wat er eventueel gezamenlijk opgepakt kan worden. We houden jullie op de hoogte.
Vereniging De Woerd6 months ago
Doordat onze pietenpakken zijn vermist, kan de activiteit van aanstaande zondagochtend (zoals aangekondigd in de nieuwsbrief) helaas niet doorgaan. We wensen jullie een fijne sinterklaasviering toe!
Vereniging De Woerd6 months ago
Wie o wie weet waar de kleding van onze Pieten is gebleven? Vorig jaar uitgeleend door her bestuur, en nu spoorloos. Of op een plek opgeborgen in huis en vergeten waar of nog niet teruggebracht. Graag een reactie als jij degene bent die ze vorig jaar heeft geleend!
Vereniging De Woerd added 12 new photos.6 months ago
De Sint Maarten activiteit was een groot succes!

De Woerd Nieuws op Facebook

De Woerd - Nieuws shared a group.3 months ago
De Woerd - Nieuws added 5 new photos.4 months ago
Buurtbewoonster Sally Rutter schreef eergister: "Kun je aub deze foto's plaatsen op de site? Ik vind het teleurstellend dat we in een prachtige buurt wonen en mensen er een zooitje van maken!". Onze tip vraag een gratis grijper aan op http://svzo.nl/meedoen.html en maak onze buurt nog mooier.
De Woerd - Nieuws5 months ago
Goede voornemens voor 2018? De hele maand januari kun je gratis meedoen met de bootcamp lessen van sportenvoorjedeur.nl. We sporten op donderdagavond 20.15 en verzamelen op het parkeerterrein voor broers Goes. De lessen zijn geschikt voor beginners en gevorderden. Wil je meedoen, meld je dan even aan via info@sportenvoorjedeur.nl.
6 months ago
Iemand interesse in mijn Peugeot 107 Active 1.0 5dr in zwart met 4430 km op de teller uit 2014? Net onderhoudsbeurt gehad.
Prijs € 6.976,00
Noodoproep!

Pax Kinderhulp Utrecht e.o. is op zoek naar vakantiegezinnen rond de kerstperiode!
In welk gezin zijn twee Bosnische kinderen v oor ruim twee weken welkom? Er zijn nu 12 gastgezinnen. Dat betekent dat er nog in ieder geval twee gastgezinnen nodig zijn om alle 40 kinderen hier een vakantie aan te bieden. Deze kinderen wonen in hun eigen land in slechte omstandigheden ten gevolge van oorlog en armoede. Vakantie vieren, even alle narigheid vergeten, kind kunnen zijn en opladen met nieuwe positieve energie. Dat is het doel.

De kinderen zijn dit jaar ruim twee weken in Nederland, van 22 december 2017 tot en met 7 januari 2018. Pax organiseert in die periode verschillende evenementen voor de kinderen: een kledingbeurs, sportclinics en een discoavond. Aan sommige activiteiten kunnen de kinderen van de gastgezinnen ook deelnemen en kunnen de gastgezinnen elkaar ontmoeten.

Noodoproep!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mij kikkilindeman@gmail.com of rechtstreeks met Pax Kinderhulp Utrecht e.o.: pax@paxkinderhulputrecht.nl.