Lid worden

Je woont in een ontzettend gezellige en mooie wijk. En met recht ben je daar trots op. Het onderling contact met de buren is vriendelijk, de andere wijkbewoners ontmoet je in een van de speeltuinen die onze wijk rijk is of op het plantsoen. En natuurlijk ook tijdens de evenementen die Vereniging De Woerd organiseert. De Vereniging is voor en vooral ook door bewoners van De Woerd. Wij hopen met de activiteiten bij te dragen aan het karakter van de wijk en het onderlinge contact tussen de buurtgenoten.

Vind jij dat ook belangrijk, wordt dan lid van onze vereniging!

Het lidmaatschap kost slechts €20 per adres per jaar.

Inschrijven kan via dit formulier.

• Margreet Peschier

Ik vraag mij af of de Vereniging wel eens bij de gemeente heeft voorgesteld om the gft stortbakken die al lang geleden zijn afgesloten open te maken voor plastic afval. Dat zou ik heel prettig vinden.

• Ja, we hebben daar direct toen al overleg over gehad. Helaas gaven ze aan de bakken voorlopig dicht te houden. Het blijkt niet rendabel om andere soorten van afval zoals plastic of papier op al die punten op te halen. Vandaar dat die inzamelplekken meer centraal liggen rondom de wijk.